בליווי אבטחה: עשרות קראו מגילה בקבר יהושע בן נון

    יהושע בן נון הוא המתנחל הראשון והרמט"ל הישראלי הראשון ואנו גאים ללכת בדרכו
    אבי יעקב No Comments on בליווי אבטחה: עשרות קראו מגילה בקבר יהושע בן נון

    עשרות תושבי יהודה ושומרון נכנסו לפנות בוקר בראשות יוסי דגן ראש מועצת שומרון, לקריאת מגילה ייחודית על קבר יהושע בן נון שבכפר כיף אל חארס • בין המתפללים: מפקד אוגדת איו"ש וקצינים בכירים

    יהושע בן נון הוא המתנחל הראשון והרמט"ל הישראלי הראשון ואנו גאים ללכת בדרכו
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרות מתושבי השומרון ובראשם יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, סגנו דוידי בן ציון, ראש עיריית אריאל אלי שבירו, וקציני צה"ל נכנסו לפנות בוקר לציון קבר יהושע בן נון בכפ'ל חארס סמוך לאריאל שבשומרון, התפללו תפילת שחרית של פורים, קראו במגילת אסתר וסיימו בטעימת פורים קלה בחצר מבנה הציון.

    ראש המועצה אזורית שומרון יוסי דגן, אמר למתפללים כי "דווקא בשעה הזו בה העולם כולו מותקף ע"י העולם הערבי, הגענו לכאן בחג הפורים כדי להתחזק מאומץ לבה של אסתר המלכה ומנחישותו של המנהיג והמצביא יהשע בן נון. שתי דמויות שמייצגות את היהודי הלוחם שמרים ראש ונלחם על עתידו. גם המנהיגים שלנו, יש לקוות ילמדו מהדוגמא הזו. ירימו ראש ולא ייכנעו לכל רשרוש של חוסר נחת מכיוון אירופה, שהיא עצמה אינה יודעת כיצד להתמודד עם האתגרים העומדים בפניה".

    אלי שבירו ראש עיריית אריאל: אמר כי "כוחנו באחדותנו " והודה לחיילי צה"ל.

    מפקד אוגדת איו"ש תא"ל ליאור כרמלי שיבח את המתיישבים ואמר: "משמח אותי להיות כאן עם המתיישבים שהם גם אנשים חזקים וגם אנשים שמחים. התפקיד של צה"ל להיות חזקים מבחוץ ושלכם להיות חזקים מבפנים".

    סגן ראש מועצת שומרון דוידי בן ציון שהיה גם הוא במקום אמר כי "יהושע בן נון הוא המתנחל הראשון והרמט"ל הישראלי הראשון ואנו גאים ללכת בדרכו. חיים וייצמן היה אומר שבמדינת ישראל לא סומכים על הנס אך בהחלט מתחשבים בו, לקרוא מגילת אסתר בקבר יהושע זה השילוב הקדוש בין מנהיגות טבעית וציפיה לנס".

    המתפללים נכנסו בסיוע מועצת שומרון ובליווי צה"ל. בסיום התפילה הודה דגן לקציני וחיילי צה"ל שהובילו את המתפללים, ואמר כי "כל עם ישראל עומד נפעם אל מול גבורת חיילי צה"ל בתקופה הלא פשוטה הזו".



    0 תגובות